Meble biurowe

Tengo specjalizuje się nie tylko w projektowaniu wnętrz. Zajmujemy się również dostarczaniem wyposażenia, w tym mebli biurowych. Dzięki temu możesz mieć pewność, że fotele, biurka, szafy i inne meble do biura będą takie, jak na wizualizacji aranżacji wnętrza biura. Wykorzystujemy wysokiej jakości meble biurowe znanych marek (np. producentów Profim, Narbutas, Framery, Cascando, Noti, HAY oraz innych uznanych marek). Dbamy o to, aby nasi Klienci dostali praktyczne, trwałe i stylowe meble w dobrej cenie.
Budki telefoniczne to znacznie więcej, niż niewielka sala konferencyjna. To ciche miejsce do pracy w skupieniu, stworzone dla potrzeb nowoczesnego biura. Budki akustyczne pozwalają na zachowanie poufności rozmowy telefonicznej, czy przeprowadzenie spotkania w małym gronie. Wewnątrz może znajdować się wygodny fotel lub kanapy. W zależności od potrzeb, wewnątrz budki może pracować w komfortowych warunkach jedna, dwie, cztery osoby, a nawet więcej. Nowoczesne budki akustyczne do biura wyglądają stylowo, posiadają wentylację, kółka do łatwej zmiany lokalizacji, a nawet system elektronicznej rezerwacji. W topowych modelach znajdzie się nawet odpowiednie światło. Dzięki niemu wyglądasz korzystniej w trakcie wideorozmów.
Ciężko wyobrazić sobie stanowisko pracy bez dobrego krzesła biurowego. Duży wybór foteli biurowych różnych marek - partnerów Tengo - oznacza duże możliwości personalizacji. Wpływa na nią także dostępność wielu sposobów wykończenia i użytych tkanin w niezliczonej liczbie kolorów. W zależności od Twoich potrzeb znajdziemy biurowe krzesła na kółkach lub ze stałą podstawą. Wszystkie fotele biurowe polecane przez projektantów Tengo są wyjątkowo ergonomiczne, wytrzymałe i spełniają wszelkie wymogi bezpiecznej i zdrowej pracy.
Podstawowymi elementami stanowiska pracy są fotele biurowe, a także biurka. Powinny zapewniać odpowiednią powierzchnię do pracy, praktyczne dodatki (np. do organizacji kabli) i sporą trwałość. W Tengo dbamy też o to, aby biurka doskonale uzupełniały wystrój wnętrza Twojego biura. Biurka biurowe mogą być personalizowane na wiele sposobów. Wspólnie znajdziemy więc optymalne biurko, które zapewni komfortową i produktywną pracę. W Tengo mamy też biurka z dodatkową blendą - poprawia właściwości akustyczne i zapewnia więcej prywatności w pracy.
Ceną, jaką płacimy za wybór biura open space często jest spory poziom hałasu w tak dużym pomieszczeniu. Rozwiązaniem może być wyposażenie go w obszerne fotele i wygodne kanapy. Poza tym, że są świetnym miejscem do odpoczynku, mają doskonałe walory akustyczne. Do mebli biurowych z kategorii soft seating zaliczamy nie tylko kanapy, fotele i sofy (np. producenta Profim lub NOTI), ale też pozostałe meble tapicerowane do siedzenia - pufy, krzesła i znacznie więcej. Dla dużych możliwości personalizacji możemy w dużym zakresie zmieniać nie tylko rodzaj i kolor tapicerki, ale nawet wielkość i kształt mebli tapicerowanych.
Poza fotelami biurowymi i praktycznymi biurkami, warto pomyśleć również o odpowiedniej liczbie szaf, kontenerów i półek. Więcej miejsca do przechowywania w biurze oznacza, że z łatwością schowamy wszystkie bardziej i mniej potrzebne rzeczy. Aranżując przestrzeń w Twoim biurze, projektanci Tengo wezmą pod uwagę także indywidualne potrzeby każdego działu lub pracownika. Zadbamy o miejsce na dokumentację, sprzęt elektroniczny, a nawet zamykane szafki dla pracowników na ich prywatne rzeczy. Jeśli duże możliwości personalizacji mebli do przechowywania biurowego nie będą wystarczające, możemy zaprojektować dla Twojej firmy meble w zabudowie na wymiar.
Dla wielu firm sale konferencyjne są niezbędne. To tam odbywają się w końcu spotkania zespołów, czy prezentacje przed klientami. Zaprojektujemy je dla Ciebie i wyposażymy w wysokiej klasy stoły konferencyjne. W parze z krzesłami konferencyjnymi tworzą komfortowe miejsce do produktywnej pracy.Nowoczesne stoły konferencyjne mogą mieć też wiele przydatnych rozwiązań - przystosowanie do sprzętu wideokonferencyjnego, a nawet wbudowane ekrany. Stoły konferencyjne producenta Profim możemy dostosować do swoich potrzeb - wybrać sposób wykończenia i wielkość.
Długotrwała praca w pozycji siedzącej może być niezdrowa i wpływa na większe zmęczenie. Coraz więcej firm decyduje się więc na wyposażenie w biurka regulowane. Pracownicy to doceniają, a ich zadowolenie z pracy i produktywność rosną. Biurka regulowane mają zmienną wysokość blatu. Nadają się do pracy na siedząco, na wyższym krześle (hokerze), a także do pracy na stojąco. W Tengo mamy też biurka z elektryczną regulacją, ich cena jest jednak nieco wyższa. Poza tym biurka regulowane mają wszystkie zalety innych dobrych biurek. Są trwałe, praktyczne i mogą być wykończone na wiele sposobów
Projektowanie gabinetów często wymaga użycia reprezentatywnych mebli biurowych. Biurowe krzesła ze skóry, biurka z litego drewna, czy przyciągające oko dodatki (np. oświetlenie) to tylko niektóre elementy wyposażenia gabinetu. W przypadku takich pomieszczeń dbamy o to, aby rozwiązania zapewniające komfort i ergonomię pracy szły w parze z doskonałym stylem. Nierzadko od niego zależy w końcu powodzenie rozmów biznesowych, czy dobre samopoczucie w pracy osób na najwyższych stanowiskach

Recepcje

Wyposażenie recepcji musi łączyć praktyczność, trwałość i ponadczasowy styl. Przez ten element biura, hotelu, urzędu lub innego obiektu komercyjnego przechodzi w końcu mnóstwo osób - pracownicy, klienci, petenci. Projekt recepcji zwykle zaczynamy od wyboru odpowiedniej lady recepcyjnej, która stanowi centralny element. Nie zapominamy o odpowiedniej liczbie miejsc do siedzenia. W zależności od przeznaczenia recepcji i Twoich oczekiwań używamy krzeseł, foteli, czy wygodnych kanap. W recepcji nie może też zabraknąć odpowiedniej ilości miejsc do przechowywania.
Wysokie stołki i krzesła barowe często trafiają nie tylko do wnętrz restauracji, ale także nowoczesnych biur. Stanowią świetną alternatywę dla krzeseł biurowych, szczególnie w częściach wspólnych. Wysokie stołki, krzesła barowe i hokery często stanowią praktyczne i wygodne wyposażenie jadalni, kuchni lub recepcji. Mamy sporo możliwości personalizacji ich wyglądu. Wspólnie wybierzemy ich kolor, wielkość, a także sposób wykończenia.
Wnętrze restauracji, baru lub kawiarni musi łączyć ciekawy styl z praktycznością użytkowania. Dbamy też o to, aby meble do restauracji były odpowiednio trwałe. Pozwala to obniżyć koszt eksplatacji obiektu w dłuższym terminie. Projekt wnętrza restauracji i wyposażenie restauracji nierzadko uwzględniają też użycie mebli outdoorowych (meble do restauracji do użytku zewnętrznego). Meble do kawiarni, restauracji lub baru to także efektowne meble podświetlane. Odpowiednie umeblowanie restauracji jest ważne, wspólnie wybierzemy więc trwałe stoły, czy wygodne krzesła do restauracji.
W ostatnich latach wiele firm rozpoczęło pracę w modelu hybrydowym. Aby efektywnie wykorzystać przestrzeń biurową, warto wtedy zadbać o odpowiednią aranżację i wyposażenie. Ograniczamy liczbę stanowisk pracy, w zamian tworząc sale konferencyjne, przestrzenie wspólne i miejsca do rekreacji. Pozytywnie wpływają na produktywność zespołów i zadowolenie z pracy. Niezbędnym wyposażeniem biur hybrydowych stały się stanowiska hot desk, a także lockery - zamykane szafki dla pracowników. Zadbamy też o odpowiednie rozwiązania techniczne, na przykład system rezerwacji stanowisk.

Meble do Hoteli

Podczas projektowania wnętrz hoteli dbamy o wybór odpowiednio wytrzymałych i stylowych mebli. Ważne jest też, aby możliwa była ich naprawa, na przykład wymiana zużytych i zniszczonych elementów. Także opcję zapewnia między innymi producent Profim. Niższa cena w porównaniu z koniecznością wymiany całego mebla do hoteli wpływa pozytywnie na koszty eksploatacji przez wiele lat. W hotelach często znajdziemy też pomieszczenia konferencyjne, czy do spotkań. Warto wyposażyć je w stoły i krzesła konferencyjne.